Sju tips, et case og tre tabber
Det er ingen one-size-fits-all for å lykkes med employer branding. Men erfaring viser at noen grunnleggende tips er nyttig for de aller fleste.
På vårt frokostseminar delte byråleder i Spoon, Marte Ramborg, sine råd for vellykket employer branding. Hun delte også noen erfaringer om hva som IKKE funker så bra. I tillegg inviterte vi seerne med til innsiden av et firma som alltid ruver på toppen av listene over attraktive arbeidsgivere: EY.
Nordic Recruitment and Employer Branding Leader Line Finstad snakket om hvordan EY håndterer transformasjonen fra tradisjonelt revisjons- og konsulentfirma til teknologigigant, og hva som kreves for å reposisjonere EY som arbeidsgiver for nye målgrupper. Et av virkemidlene har vært kampanjen «Superstar Prblem Solvers». Dette caset ble presentert Spoons rådgiver Mats Michael Olsen.
Gikk du glipp av seminaret? Her ligger det i opptak.