– Det tar litt lengre tid å få oversikt og bli kjent med alle, men våre nye kollegaer har tatt digital onboarding på strak arm. Vi gleder oss til å bli kjent med dem på andre plattformer enn Teams, sier byråleder Marte Ramborg
De tre nye bringer spisskompetanse på et Spoons viktigste satsningsområder, som er markedsføring av mat og drikke.
Hanne Flemmen Johansen er ansatt som prosjektleder i en nyopprettet stilling på KIWI-teamet i Spoon. Hun kommer fra tilsvarende stilling i Isobar, der hun jobbet som prosjektleder for SPAR, men også var innom kunder som Mondelez, Polarbrød og The Coca Cola-Company. Hanne er utdannet journalist og har bred erfaring fra radio.
– Jeg stortrives med å jobbe med mat og drikke og var svært tiltrukket av å få jobbe med KIWI, en av bransjens sterkeste merkevarer. I korona-perioden har KIWI med sin samfunnsrolle og sine medarbeidere vært ekstra viktige for Norge. Det har vært spesielt også for oss som jobber bak frontlinjen, sier Johansen.
Torunn Maria Holm kommer fra stilling som innholdsrådgiver og redaktør i HyperRedink og skal ha tilsvarende rolle hos Spoon. Torunn har jobbet med innholdsrådgiving for flere kjente merkevarer innen mat og drikke. Hun har en bachelorgrad i PR og kommunikasjonsledelse fra BI, og før hun begynte i byrå var hun kommunikasjonsansvarlig i Coor hvor hun jobbet med alt fra kommunikasjon i store og små endringsprosesser, til employer branding og sosiale medier.
Mille Marie Kornfeldt begynte i Spoon rett etter påske og har sett de fleste av sine nye kolleger bare i Teams. Mille kommer fra Godtlevert Gruppen AS hvor hun har jobbet både med innholdsproduksjon, kampanjer, CRM og analyse. Hun er utdannet fra Høgskolen Kristiania innen både PR & samfunnspåvirkning og reklame.
Velkommen til oss!